April
Allmänt  ❤ 2018-05-01

Bästa med April
Fyllde 20 år!!!
 
 
Sämsta med April
 
Det är mycket som har hänt som har varit jobbigt i April. Det har nog helt ärligt den varit den jobbigaste månaden i mitt liv. Men förhoppningsvis blir Maj bättre.
 
 
 
Det jag är stolast över
 
Hlet klart #Slimmad//slajsad:)softad_störd:D/. Allt arbete med pjäsen har gått så himla bra och vi börjar närma oss att ha en helt skitbra föreställning att visa upp nu i Maj! Klicka här ------> https://www.facebook.com/events/205874460000122/
 
 
 
Något som gjorde mig glad
 
Jag har fått många fina presenter i och med min födelsedag, men den bästa var nog "Angels in America" biljetter som Emelie köpte. Finaste föreställningen jag någonsin sätt!!!! Den är alltid jag någonsin velat se på en scen och få vara en del av. 
 
 
 
Något som gjort mig ledsen
 
Stunder när vänner varit ledsna.
 
Favorit April-outfit
 
Har känt mig supersnygg i min gula tröja hela April.
 
 
 
Bästa inköpet
 
Den här glassen!!! (Var dock Clara som köpte den, men den var SSÅÅ god!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback