Solen i Norrköping
Allmänt  ❤ 2018-05-09

 
Sommaren har verkligen komit till Norrköping. Det är 23 grader varje dag och en går under om en inte har shorts eller kjol på sig. Två dagar i rad så har jag hängt i någon park och ätit glass och sen suttit i äppelträdgården och njutit det sista av solens strålar.  
 
 
Skulle ta en mysig bild på Fanny när Tony gick in i bilden. Blev dock en mycket mysigare bild när han gjorde det. 
 
 
Efter glass åkte vi hem och värmde fryspizza och gick ut och satte oss i trädgården. Lyxlivet.
 
 
Fina fina Fanny. Äppelträdgårdens egna älva. 
 
 
Jag har försökt blivit en akrobat, det går sådär. Men nu har jag  äkta sommarben med blåmärken och myggbett. Lyckats få min vänner att bli akrobater iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback