Julskinka utan rumpa...
foton jag tagit  ❤ 2013-12-26

 
God jul nu i efter hand. Det kanske inte verkade som jul utanför fönstret men på sundsgatan 8 var julkänslan på topp. Det var en ganska lugn jul för min del. Jag firade med Farmor, hennes särbo, Pappa, Mamma och Elin. Vi åt Julskinka utan rumpa och göttbullar (Vegetariska köttbullar). Efter middagen rullade vi ut till vardagsrum precis i tid för Kalle Anka. 
Känner mig bortslämd när jag ser högen med julklappar jag fått. Två klänningar, 4 parfymer, en fuskpäls jacka, massor av pengar, en pyjamas, body butter, handkräm, en kjol, en bok, ett brev från självaste Elsa Billgren osv.
Hoppas ni har haft en lika bra jul som jag!...x
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback