Fredag 25 Oktober
Allmänt  ❤ 2013-10-31

Jag och Elin börjar dagen genom att gå igenom englischer garten.
 Här är en bild från englischer garten.
 Vid bron i englischer garten där man slussar in vattnet blir det så pass strömt att man kan surfa.
 
 
 
Istället för att äta frukost hos Elin gick vi till ett mysigt cafee.
 Frukost <3
 
 Cool inredning!
 Gick igenom Viktualienmarkt
 Lite frukt
Vi gick in på Kleidermarkt, där hitta jag den här super söta dirndl!
 
Sen på slutet av dagen tog vi en cykltaxi genom englisher garten.
Kinesiska tornet ligger vid en av parkens biergarten.
Det här är svansjö, tyvärr fick jag ingen bra bild på svanarna.
 
 
Ungefär så här såg min fredag ut i Munchen. Det måste ha varit 23+ i Munchen. Hade enormt tur med vädret för tydligen hade det varit lika dålig väder som i Sverige veckan innan. 
 
Tyvärr så fick jag inte så många bilder av parken, men det är helt klart min favorit plats på jorden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback