Hallo München!
Allmänt  ❤ 2013-10-30

Så här ser Tyskland ut från ett flygplan
Det första området jag såg när jag kom till Tyskland
Blev kär i det här huset!
Bland de vackraste ställena på jorden!
 
Hallo! 
Det var ett tag sen vi sågs, hur är det? Jag mår bra, livet rullar på. Jag har inte kunnit skriva på ett tag eftersom jag har varit i Muchen. Jag var där och hälsade på min stora syster som jobbar som au-pair där.
Jag måste säga att jag är helt kär i Munchen, allt är så vackert! Staden är full av stora monument och vackra gator.  Men igår klockan 3 landade jag i Sverige. Gråt så mycket när jag var tvungen att lämna Elin kvar i Tyskland. Tur att hon kommer hem till jul!
Ska skriva mer om de olika dagarna i Tyskland så fort jag redigerat klart bilderna.
 
Bil, buss, turist buss, tåg, tunnelbanna, spårvagn, cykel taxi och promenera, och det är så jag tagit mig fram i Tyskland...x
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback