Höstdag med Alice
Allmänt  ❤ 2013-10-18

 
Ber om uräckt för att jag inte har varit så bra på att blogga, mycket i skolan! Men idag var jag och ute och tog kort med Alice. Var jätte länge sen vi tog kort. Vi prata massa om hur vi förändras från 7:an och hur vi lärde känna varnadra. Har ju känt Alice i över två år och är så glad över att jag träffa henne. Hon har på så många sätt stöttat mig igenom alla mina beslut och stått vid min sida när jag trillat. (Allvarlig Alice kom precis när jag trampa snett och fick en spricka i senplattan) Alice, jag älskar dig och du betyder allt för mig!
 
På torsdag åker jag till Tyskland för att träffa min syster. JAG LÄNGTAR SÅ!!!!! Kommer vara borta till tisdag, men efter det kan ni förvänta er massor av bilder från tyskland...x

Kommentarer
Postat av: Elin

Yihaaaaw! Packa ner se ambitiösaste kläderna du kan hitta!

2013-10-19 @ 21:15:39
URL: http://brokmakerskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback