Karin i Norge
Allmänt  ❤ 2013-10-08












Hej hopp! I helgen var jag för första gången i Norge. Jag var där för en konferens om ungdomsinflytande. Vi pratade om vad ungdomar har att säga till om i ens kommun, pratade lit eu och hade massa lekar så vi lärde känna varandra! Vi hade till och med ett rollspel där vi representerande ett land och satt i ett eu toppmöte där vi diskuterade olika frågor! ( jag och två tjejer till var Bulgarien) det var enormt proffesionellt och bra. Hotellet, maten och alla man lärde känna var bara ett enormt plus! Och att allt var betalat kändes också helt okej. Lärt mig så mycket i helgen!...x

Kommentarer
Postat av: Elin

Om vi ska vara liiiite petiga har du faktiskt varit i Norge förut, när du var liten med mig och pappa en sväng.

Svar: Kommer inte ihåg så gills inte!
Karin

2013-10-09 @ 20:11:15
URL: http://brokmakerskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback