Kära vänner
Allmänt  ❤ 2013-09-04

 
Kolla in Isabelles blogg!  http://isabelleedkvist.blogg.se/

Super söta Nova som fyllde år i måndags, GRATTIS I EFTERSKOTT UNDERBARA NOVA!!!!!!!!

Ja, jag anser att min syster är min vän...

 

Jag har försökt att komma på vad jag ska blogga om ett tag nu. Men jag har inte kommit på något, jag är väll bara inte intressant...
Så kollade jag igenom mina bilder, och bilderna som alltid kom tillbaka är bilder på mina vänner. De som alltid varit med mig (och som är lite mer intressanta...). 
Så här är en hyllning till alla er!
Är ni inte med på någon bild men anser er att vara min vän, tänk om.. Skoja hade antagligen inge bild på er!;) ..x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback