One direction helg...
Allmänt  ❤ 2013-09-30


Fick äntligen ha på mig min sammets klänning ^-^
 
Det här är Langos <3 Favoriten är gräddfil och ost!
 

Stina och Karin i biljettluckan.
Helt ensamma på bion.
Kön till One direction biljetter.


x_x <3

 
 
 
Den här helgen blev en lång helg. På marten gick jag med Stina. Först stod jag och sålde bröd med franskan, sen när Stina kom gick vi åt köpte mat, först pommes på alle och till dessert langos med choklad, hallonsylt och vispgrädde! Vi bestämde att vi skulle gå på one direction This is us i 3D. På alle träffa vi Karin som ville med. På kvällen före bion bestämde vi oss för att köa utanför scala teatern för att få biljetter till one direction konserten 2014. Och det fick vi! Ah, bara 256 dagar kvar då...x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback