Nu händer det!
Allmänt  ❤ 2014-08-20

 
En bild från Säffleoperans facebook sida.
 
Nu händer allt på en gång! Skönheten och odjuret har premiär den 4:e Oktober, så nu är vi igång och tränar in alla underbara sånger och oförglömliga scener. Kändes orealistiskt att hålla i manuset och träffa alla duktiga skådespelare. Det här kommer bli helt otroligt och jag önskar nästa att jag kunde få se hela föreställningen, men att få stå på scenen som en del av ensamblen är nog ännu bättre. Du borde inte missa din chans att få se föreställningen. Den sennaste siffran jag hörde var att vi sålt 3000 biljetter, så skynda innan alla bra platser är bokade. 
Andra nyheter är att jag börjar skolan imorgon. Jag har redan fjärilar i magen och längtar efter att få träffa min klass! Mer nyheter som har med mig att göra kommer ut snart, ha koll på Säffle-Tidningen är allt jag säger.
 
Det här är länkar till reportage om Skönheten och odjuret...x
 l
 l
 l
 l
 v
 
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/varmlandsnytt/disneyklassiker-pa-saffleoperan  
 
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=93&artikel=5941760

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback