Pollenchock och stjärnfall
Allmänt  ❤ 2014-08-07

Den 6:e augusti klockan 6 gick jag och Viktor in till top model introt och tog på oss rollen som konferancier.
Det löser sig var grymma, man försår varför de bli bokade på gig som "Folk och Rock".
Lite smyg kort på publiken.
Finaste Alice satt i publiken som stöd till en nervös konferancier.
Pojkbandspojkarna lyckades trycka ihop sig på scenen och leverera låt efter låt.
Får bara tacka Alice för de fina korten på mig och Viktor.
 
Maria spelade på slutet av dagen.
Men nu är det över och vi ser fram emot Picnickfestivalen den 13:e på Sillvenska klockan 6. Det är en första gång i säffle och något jag själv ser mycket fram emot! Hoppas ni alla kommer, jag lovar ni ångrar det inte...x
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback