Kära mormor!
Allmänt  ❤ 2014-01-22



Käraste Mormor!
 
Du har varit död i 6 år nu i april. Men trots att du är död lever du vidare i våra minnen.Ibland tänker jag på minnen som när vi var i spanien eller när vi lekte skola och du var mattant.. Bara här om dagen kollade jag och mamma igenom lite saker som du lämnat kvar. Vi hitta ditt smykeskrin och en betygsbok från 1945. I smycketskrinet låg flera skatter. Till exempel ditt pärlhalsband från 50-talet som jag älskar och lova att ta hand om.
Jag är inte längre samma barn. Jag har växt några centimeter och köpt lite annorlunda kläder (Jag har gått tillbaka till prinsses klänningarna som hade när jag var liten). Jag håller på med teater, ska söka till sundsta estet teater i Karlstad. Hoppas jag kommer in! Det var väl jag. Mamma har trillat i trappen och slagit rumpan, vilken överraskning... Elin är i Tyskland och jobbar som au-pair. Du får lova att hålla ett öga på henne så inget dåligt händer. Älskar dig och hoppas att du är stolt över mig ...x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback