Skönheten och odjuret
Allmänt  ❤ 2014-06-24

 
 
 
 
Till hösten, den 4:e Oktober kommer "Skönheten och odjuret"  ha premiär på Medis i Säffle. Eftersom jag själv är med i ensambeln kan jag ju inte se föreställningen, men det kan ju du!
Om du nu blev charmad av mitt simpla försök att få dig att komma och se "Skönheten och odjuret"  i höst så finns biljetter att köpa på ticnet eller kontakta medborgarhuset. Vill du läsa mer om Säffleoperan eller om föreställningarna gå in på saffleoperan.se .

Jag skulle va extremt tacksam om du kom, eftersom det här kommer bli en av höjdpunkterna av min höst. Några andra höjdpunkter kommer bli att börja gymnasiet, träffa nya och gamla kompisar och att få se Ed Sheeran med Theresia!..x
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback