Skrek, dansade, sjöng och hoppade.
foton jag tagit  ❤ 2014-06-15

Sminkad och klar

Stina och Karin utanför Arenan och i bakgrunden kom Isabelle! 
5 seconds of summer (förbandet) ägde scenen!!!!!!!

Var så coolt att få höra 2 bra band på samma dag!

Var nära tårar när killarna kom ut.




När killarna spelade "Strong" höll nästan alla upp den här lappen.

Köpte den här älskling.

I fredags hände det, jag fick höra One Direction och 5 seconds of summer för första gången live. Jag är fortfarande lite i chocktillstånd, har inte smält det än. 
Klockan kvart i nio åkte jag, Stina och Karin mot Stockholm. Vi taggade med alla låtar de skulle spela och sjöng med i alla sånger. Och helt plötsligt var vi framme i Stockholm. Plötsligt stod vi utanför Friends Arena och köade för att komma in. Det kändes helt overkligt. När vi väll fick komma in och sätta oss kunde vi inte fatta något. 
Jag hör fortfarande skriken från arenan när 5 seconds of summer började spela. Men det var ingenting emot skriken när 5 stycken killar från Stor Britanien och Irland kom ut på scenen. Allt jag kommer ihåg efter det är att jag skrek, dansade, sjöng och hoppade hela natten...x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback