Sportlovet
foton jag tagit  ❤ 2014-03-01






Det är alltid underbart att få ledigt, fast jag har inte haft det ultimata sportlovet. Från lördag kväll till onsdag var jag hos pappa. Där jobba jag för att tjäna ihop pengar till min London resa med syster och Paris resa med franska klassen. Det var skönt att få vara hos pappa! På måndag köpte vi färg och penslar och målade om den här underbar resväskan som jag hitta på erikshjälpen. Den var från början vit, ganska tråkig om ni fråga mig. Så på kvällarna tog jag och målade den. Och jag tycker att den blev helt  fantastik. Längtar efter våren, och mina monki skor.Fick träffa min faster och kusiner från norr köping, det var kul att få prata med dem. Och sen på onsdag var jag på teatern och tränade för vårt uppspel den 16:e mars. Men det var det roliga som jag fick ha på sportlovet. För på kvällen mellan onsdag och torsdag blev jag sjuk. Och jag har varit sjuk sen dess. Jag är förkyld. Jag har väldigt ont i halsen och tar halstabletter så ofta jag kan. Så har mitt sportlov sätt ut....x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback