Tåg och teater
Allmänt  ❤ 2014-03-11


Hej alla underbar människor! I fredags vid fyra tog jag tåget ner till Göteborg. I Göteborg möte jag upp min kusin (vilket var jätte kul eftersom jag inte så ofta ser mina kusiner pågrund av avstånd) så gick vi till Scandinavium för att se Jesus christ superstar.
Vi satt så himla nära scenen, det var så coolt! Man kunde se alla ansiktsuttryck utan att titta på skärmarna brevid scenen.
Galet många människor.

Helt klart den bästa musikalen jag sätt!!!! På bild herr Ola Salo. Jag stannade natten hos min faster och sen på lördag åkte jag hem. 
Sen på söndag var det att ta tåget igen, dock nu till Karlstad. Hel dag på teatern <3 
Tåget såg ut som det kom från 50-talet, så jag kände mig som hemma.
Så söndag spendera jag med mina underbara vänner från ungdomskursen. Vi fick öva med Kalenderflickornas scen. Det var jätte kul.
Och igår var jag på intagnings prov för teater på sundsta!!!!!!!!...x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback