UKM 23 mars
Allmänt  ❤ 2014-03-22







Yes gott folk nu kör vi i år igen, UKM. För er som inte vet vad UKM är, UKM är en mötesplats för ungdomar mellan 13-20 år där de får visa upp sina olika förmågor inom konsten. Och imorgon kan du få chansen att se detta! Medis klockan 16.00 öppnar vi dörrarna för er. Då får man chansen att kolla in konsten ( där bl.a. jag är med). Sen 17.00 börjar föreställning där man kan se bl.a. Dans och sång m.m. Och som alltid har UKM ett tema, och det här årets tema är 50-talet!!!!!!! 
Jag lovar, jag hade inget med valet av tema att göra. Men jag kan inte säga att jag är missnöjd! ;)
Imorgon på Medis 16.00, kostar 50 för ungdom och 100 för vuxen. Ses där..x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback