1 maj
Allmänt  ❤ 2014-05-01

 
 
 
'Ello London!
Helt galet, bor i typ i det finaste kvarteret i London. Så vackra hus och gator, flyttar nog till Camden när jag blir äldre. Någon som vill flytta med mig? 
Tänkte mest berätta om att jag inte har Wifi på mobilen så kan inte nå social medier. Så jag kommer inte kunna ladda upp några bilder på instagram, men det kommer bilder så fort jag har komit hem och redigerat dem. Sitter nu på Elins dator och väntar på att hon ska göra sig iordning. vi ska på en modefest på Carnaby street, det kommer bli så kul. Finns några second hand affärer så jag klarar mig. 
TIPS, om du inte varit i London boka resa nu!
Have a great day mate...x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback