24/5- Landat
foton jag tagit  ❤ 2014-05-30

På lördagen landande vi i Frankrrike.
Det första jag gjorde i var att spy... Så jag har spytt på Fransk mark. Inte så jätte kul. När vi (jag) samlat oss tog vi bussen in till Paris och sen tunnelbanan till Ansver där vårt hotell låg. Jag och Felicia fick rum 107. Det var jätte gulligt. Lite gammalt med en balkong (untanför vårt fönster var det ett tak vi kunde gå ut på). Så hade vi ett badkar som användes flera gånger under resan. 
När vi chekat in och packat upp gick vi till Sacre-coeur som låg kanske 7 minuter bort. Väll där åkte vi en karusell som funnits sen andra världskriget. Den är så extremt vacker och bevarad, kostade 20 svenska kroner att åka och det var det värt...x
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback