Paris- från mobilen
Allmänt  ❤ 2014-05-27

Bonjour, mon ami!
Nu drar 3 dagen i Paris mot sitt slut. Bara en dag kvar, sen på onsdag åker vi hem. Det har varit ett par underbara dagar här. Har tagit massa bilder, med mobil och kameran. Men jag vet att när jag kommer hem kommer det ta lång tid att redigera alla bilder, plus att jag ska till tandläkarna på fredag för ett gummiband i tandställning gick av när jag borsta tänderna igår. Så då tänkte jag, varför inte redigera några bilder från mobilen och slänga upp här. Ber om ursäkt i fall det är dålig kvalité, men jag bry mig inte ;) 
På väg på flygplanet. Felicia ställer gärna upp som modell.
Äntligen efter tre års längtan så är vi framme!
På väg till hotellet passerar vi kyrkan.

20 kr för en ridtur som funnits sen andra världs kriget.

Så lycklig!

Köpte med mig macarons hem, sen blev det kvällen.

Fransk frukost, choklad, baguett, marmelad, juice och bakelse.

Drar iväg till Versailles

Mysig bild med Alvina.
Bild med Felicia och Isabelle uppe i Eiffel  tornet.
Bara för underbart.
Innan vi begav oss hem hann vi se Eiffel  tornet lysa upp och blinka till...x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback