Karin i Parken
Allmänt  ❤ 2015-07-05

En dröm uppfylldes när jag genom mitt jobb (Drömsommarjobbet) fick Fotopass för Putte i Parken. Jag har ofta tänkt när jag varit på konserter hur kul det skulle vara att få stå i fotodiket. Och nu fick jag chansen att ta kort på Beatrice Eli, Markus Krunegård, Loreen och Silvana Imam! Den chansen tänkte jag inte låta gå förbi.
 
Johanna är peppad
Mina damer och Herrar, låt mig presentera: Beatrice Eli
Jag tror inte att någon kan se så bra ut i en syntetisk kroppsstrumpa med underkläder över som Beatrice. Hon verkligen ägde scenen! 
Allt jag kunde tänka var att jag skulle kunna kramma om hennes ben här.
När Beatrice var klar så jag och Johanna runt på området och tog lite gratis grejer. 
Utsikten när en satt och vänta på Markus!
Markus Krunegård... Jag vet inte ens vad jag ska säga. Har så länge lyssnat på honom och äntligen fick jag se honom live. Det var så hima bra!!! Markus var så underbar och det var en sån skön stämning.
 
En får bara stå i fotodiket under de tre första låterna, så när jag fotade Markus stog Johanna längst fram och så hjälptes vi åt så att jag kunde komma fram till henne efter de 3 låtarna. När jag var på väg mot utgången så tog jag kort på Johanna och tänkte vilken fin bild det blev. Det är först nu jag såg Linus...
 
FINNS BARA EN IMAM!!!!
Under alla andra jag fota så var jag ganska lugn och fokuserad. Under Silvana kunde jag inte stoppa mig själv, jag var tvungen att bara skrika ut lyrics tillsammans med publiken!
 
Det var en sån upplevelse att få se Silvana live och få stå i fotodiket. Hon är en så otrolig artist.
Så fort hon lämnade scenen skrek publiken efter mer!
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Härliga festivalbilder! :) Silvana Imam var fantastisk!

2015-08-17 @ 16:32:57
URL: http://www.fames.se/resfeber

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback