#UKMSaffle2015
Allmänt  ❤ 2015-03-30

På lördagen kom Johanna, Gaia och Clara till Säffle och sov över. Vi somnade typ runt 3 halv 4 och gick upp vid 7. Möte med promotorerna halv 9 och sen 9 kom deltagarna för att checka in sig. Möte med deltagarna halv 10 och sen gick vi ner till Saga för soundcheck och artcheck.
Liam och Alexander som var med i fler numer hann i stort sätt aldrig lämna Saga pågrund av soundcheck.
Soundcheck gick smidigt och lika så resten av dagen. Här tar vi kort medans vi väntar på publiken. Såklart är jag klädd enligt årets tema, cirkus.
Jonathan och Elin spexar utanför Saga.
Jag och Elin
Så var det klart för att ta in publiken
Alexandra blev supernöjd när hon fick glowstick och ballong när hon kom in och skulle sätta sig!
När publiken hade satt sig begav jag mig backstage där "Timmie and the troublemakers" stog och stämde deras instrument.
Sen när jag och resten av promotorerna tog ner trumsetet hittade våra konferancier Ebba och Helena min kamera och tog lite backstage selfies.
Andra akten börjades med Maria som sjöng.
Maxipack uppe på scenen
Johanna och Clara <3
Sist ut var Jonathan med stand-up
Sen tog alla deltagre och arangörer upp på scenen för att tacka publiken och avsluta UKM Säffle 2015. Sen var det bara för oss i promotorerna att städa upp...x 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback