Lite töntiga inköp
Allmänt  ❤ 2016-04-06

Nu har jag verkligen landat efter London och hunnit med två dagar i skolan. Tur nog har vi ändrat runt i schemat så nu har jag onsdag helt ledigt!!! LYCKA! Förrut hade vi bara 1 timme och 20 minuters lektion på onsdagar, så jag spenderade mer tid på bussen än i själva skola. Så nu på lediga dagen ska jag plugga efter att jag skrivit klart på det här inlägget. Tänkte bara vissa lite vad jag köpte när jag var i London.
 
Här ligger allt uppradat på sängen, en härlig blanding mellan lite töntiga inköp och snygga grejer!
 
Såklart köper en te när en är i Stor Britanien
 
Helt klart bästa inköpet, köptes från ett stånd på Camden Market. 150kr för påsen och 100kr för underläggen.
 
Blev totalt kär i tvättbjörnen! 
 
Lite töntigt inköp från The Glob's souvenirshop, en pin och en mini-Macbeth bok. 
 
Och en gulligtröja från Rokit fick följa med hem!
 
Men mest pengar las på musikaler/pjäser, som jag är helt okej med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback