2016- best in show
Allmänt  ❤ 2016-12-31

 
Det är den tiden på året, då en ska bli lite nostalgisk. Så här kommer mitt år i bilder.
 
 
Januari- Sress och rep inför Best in Show
 
 
 
Februari- BEST IN SHOW!
 
 
Mars- Stockholm hos Elin, Falun med Best in Show, London med Johanna
 
 
 
 
April- Jag 18, pappa 50, SÄG-PRIDE!
 
 
 
 
Maj- Stockholm med Best in Show, Stockholm med Clara
 
 
 
Juni- Balfotografen, förberedelser inför Pride
 
 
 
Juli- Intensivkurs för körkort, Coldplay, Säffle Pride, Beyonce
 
 
 
 
Augusti- Way out West, KÖRKORT, Farfar 80 år
 
 
 
September- Fick en roll i spexet, spexrep, studieresa till Stockholm
 
 
Oktober- Veronica Maggio, massa spexrep, första studentfesten
 
 
November- Spexföreställningar 
 
 
December- Sista med skolan, Inspelning, 3x jul, bokat resa till Budapest, Teneriffa och härliga mellandagar
 
 
 
 
2016 är nu slut, och året har varit Best in Show! 2017 ser dock ljus ut, det är det sista av skolan, jag ska till Elsa Billgren och hyra balklänning, ska åka till Budapest med Clara och Johanna och jag ska ta studenten! Men hösten vet jag ännu inget om. Så jag går in i 2017 med klarhet och ovisshet, hoppas vi ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback