En julfredag
Allmänt  ❤ 2016-12-10

 
Ibland har en bara en sån där fredag som blir bra! Jag, Johanna och Clara hade bestämt oss för att fika och byta julklappar. Så då blev det fredag, för jag åker till Teneriffa om en vecka och Clara hade andra grejer att göra nästa vecka. Jag tog bilen till Karlstad, hämtade Johanna och åkte ut till Clara som hade gjort lunch och fika till oss. 
 
 
Efter kikärtssalladen högg vi in i saffransbullar och julklapparna. Jag hade köpt varsin fotobok till Clara och Johanna med bilder på minnen vi delar. 
 
 
Johanna fick väckarklockor av Clara, bästa julklappen enligt mig för Johanna har försovit sig flera gånger nu senaste månaden. Johanna gav Clara iron-on grejer för Clara hade sparat massa såna bilder på pinterest. 
 
 
Själv fick jag torkhanddukar från Clara som jag hade pekat ut för typ två månader sen. Jag kommer ihåg att jag såg dom och älskade dom, men kom inte alls ihåg att jag hade sagt det till Clara. Och av Johanna fick jag en jättefin kalender med Gustav Klimt bilder. 
 
 
Sen drog Clara fram datorn och bestämde att det var dags att beställa flygbiljetter till Budapest. Vi har pratat om att åka till Budapest under påsklovet ett tag nu, så nu tog vi tag i det och bokade flygbiljetter och Clara bokade boende sennare på kvällen. Helt klart mysigades fredagen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback