"Jul" på Skansen
Allmänt  ❤ 2016-12-30

 
 
 I år blev julen lite speciell, för julafton spenderades i värmen på Teneriffa. Så vi fira jul i Sverige den 17:e, i Stockholm. Vi började dagen med att äta brunch hos Elin och Emelie och dela ut julklappar. 
 
 
 Jag ska lägga ut ett inlägg senare vad jag fick i julklapp. 
 
 
 När vi hade tagit det lugnt ett tag hos Elin och Emelie så begav sig Elin, jag och mamma till Skansen. 
 
 
Känner mig lite som en Luciakandidat!
 
 
 Så spatserade vi runt på skansen, var inne på konsum...
 
 
lyssnade på kör...
 
 
Köpte brända mandlar...
 
 
Köpte Ostkaka...
 
 
Och bara njöt!
 
 
När det var dags att bege sig mot stan tog vi bergbanan ner. 
 
 
Snabbt in på NK, för att sen åka hem och vila oss. För dagen efteråt så skulle vi sitta på ett flyg mot Teneriffa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback