På besök i Sollentuna
Allmänt  ❤ 2016-03-06

Nu när det ändå varit lov tog jag och mamma oss tiden att åka upp till Sollentuna för att besöka Elin. Vi åkte ditt tidigt på torsdag, med mammas nya bil. Sen när vi kom ditt hämtade vi Elin och åkte och handlade mat och åkte sen till Mall of scandinavia. Helt ärligt, det är som ett litet himmelrike!  Det är jätte fint där inne och har så många bra affärer, som DISNEY STORE (!!!!! <3 <3 <3 <3). Efter att mamma hade köpt dyra grejer åt mig på Adidas så var det dags att åks tillbacka till Elins lägenhet.
På fredag åkte jag och Elin in till Stan, mest för att gå på Beyond Retros garage sale. Sen efter en timme av att jag inte hittade något bestämde vi oss för att gå in på Beyond Retro Zinken (Som ligger brevid) och köpa en jump suit, en perfekt tröst! Efter shoppande åkte vi hem för att pigga upp oss för att sennare åka in igen och äta på Gnarly burgers (som har den absolut bästa portabelloburgaren jag någonsin har ätit). 
 
Så för att summera: Umgåtts med syster, shoppat och ätit! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback