19 och nostalgisk
Allmänt  ❤ 2017-04-14

 
 
Jag älskar att titta på saker som har att göra med mig som barn. Kan vara en bok om mitt första år eller fotografier. Jag totalt älskar det! 
 
 
 
 
Så när det ligger en bunt med bilder i brevlådan så bara måste jag kolla igenom dom. Slutsatsen jag drog när jag kollade igenom bilderna är att jag var ett hemskt fult barn. Jag menar vissa barn kan ju göra konstiga grejer och samtidigt se söta ut. Men jag gjorde konstiga grejer och såg ut som en galning.
 
 
 
 
Eftersom jag är så ganska självupptagen så lägger jag inte upp dom på bloggen. Hade dock en hel rant på snapchat om alla konstiga bilder på mig. Och det blev ganska många. Visade sig sen att bilderna var potentiella studentplakatbilder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback