Budapesttårta på premiärdagen
Allmänt  ❤ 2017-04-06

 
5:e April var en särskild dag i år, det var nämligen premiär för Star people och min 19 års dag! Och det blev en riktigt bra dag.
 
 
Mamma gick upp och fixade födelsedagsfrukost till mig innan jag var tvungen att åka. 9:00 fick vi komma in i Arenan och börja förbereda och gå igenom lite teknsika grejer. Och alldeles för snabbt så slog klockan 13:00 och det var dags för premiär. Vi hade en sån tur att publiken bestod av teater 2:or och 1:or och våra älskade dansare. Så vi fick massa av energi av dem, och premiären blev ganska lyckad ändå! Tur också att ens svenska lärare som är ganska bra på att ta kort satt i publiken, så att en fick lite snygga bilder till bloggen. 
 

 

Det blev en ganska lång paus för oss sen mellan föreställningarn och då knallade jag, Clara och Johanna hem till Clara för att äta mat och planera vår resa till Budapest. Inte viste jag att där väntade presenter och budapesttårta till mig. Finaste vännerna!!! 

 

 

Fick ett superfint kort med massa bilder på oss, och bak står det ett mycket bra rim. Min favoritdel av den är "Din blogg är våran favorit, för vi är med en bit". Claras lillasyster Alva gav mig en jättefin teckning, så himla gulligt av henne. 

 

 

Så fick jag ett passfodral och en liten mumingubbe att sätta på väskan, perfekt nu när vi ska resa till Budapest ju. Längtar så!!! Jag fick också en t-shirt med massa bilder på oss tre, men den har jag på Arenan så att jag kan ha på mig den när jag värmer upp. Aså jag kan ha de gulligaste kompisarna någonsin!!!

 

 

Fyller en år när det är premiär så måste en liksom få blommor.

 

 

Stora överasskningen var ju att Patrik och Aurora, föredetta klasskamrater, kom med både choklad och en blomma. Super oväntat och men väldigt uppskattat!

 

 

Och hade Alvina köpt den här chokladen till mig, som jag har blivit besatt av. Det är den godaste chokladen jag någonsin har ätit. Äter den nu när jag skriver det här.

 

 

Snyggaste kortet köpte nog ändå pappa.

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback