End of the road
Allmänt  ❤ 2017-04-26

 
Sista dagen i Budapest. Kändes tung och skönt samtidigt. Tungt att lämna denna underbara staden och skönt att få komma hem till sin egna säng. För att förgylla dagen lite så åt vi ordentlig frukost på ett ställe som heter "Szimply". Det var så gott. Jag åt något som hette "Forrest Harvest", det var surdeg med någon örtkräm och champinjoner. 
 
 
"Szimply" hade en deal med stället mitt emot så en kunde beställa lunch hos dom och kaffe mitt emot. Och Clara var så klar tvungen att ha sitt morgon kaffe. 
 
 
Sen bar det av till flyggplatsen. Vi åt pommes och bara tog det lugnt. Så nöjd med mitt passfodral!!!
 
 
 
Jag är extremt flygrädd av mig. Men det kändes ganska coolt att titta ner och se Stockholm. En kunde till och med se Gröna Lund där nere. Men jag tyckte det var så skönt att landa på marken igen. Vi kunde bara chilla och äta Max innan bussen åkte hem till Värmeland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback