Spenatsoppa
Allmänt  ❤ 2017-04-08

 
Fredag den 7:e april skulle ju bli en bra dag. Vi hade två skolföreställningar med Star people och dom skulle ju bli grymma. Jag, Signe och Sallie tog massa gulliga bilder.
 
 
Sen efter så skulle jag åka till pappa och fira födelsedagen. Istället möts en av nyheterna om Stockholm efter sista skolföreställningen. Jag har svårt att fokusera på samtalen runt middagsbordet. 
 
 
Jag tänkte istället på Elin som fast i Huddinge, kollade regelbundet efter om det kommit fler nyheter från Stockholm. Trots det satt vi där i Säffle och åt spenatsoppa. Önskade att Elin och Emelie hade varit där så att en vet till 100% att dom är i trygghet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback