Tre kort i en hiss
Allmänt  ❤ 2017-04-11

 

Ibland tro jag på riktigt att Elin har magiska krafter. I stort sätt all tågtrafik från Stockholm var inställd fredag- lördag. Trots det lyckas Elin ta sig till Karlstad och hinner se sista föreställningen av Star people. Jag var den lyckligaste systern i hela Värmland. Efter föreställningen drog jag, mamma och Elin till Bergvik för att shoppa och umgås. Älskar att shoppa när mamma är med, för en får inte betala för något själv. När bergvik stängde åkte vi till hotellet (vi bestämde att bo på hotell för att jag skulle på fest och ville umgås så mycket som möjligt med Elin). Mamma och Elin gjorde sig redo för att gå på Baron och när dom gick kom Clara och Johanna.

 

 

Vi gjorde nämligen oss iordning för fest på hotellrummet. 

 

 

Me and my hoes.

 

 

Outfiten är sponsrad av Elin och Star people. Älskar Elins jacka och min anställngsbar tröja för mycket.

 

 

 

 

Kommer tillbaka till hotellet från en mycket bra fest! Det var massa mysiga männsikor där och vi dansade och pratade hela kvällen. Innan vi satte oss på bussen tog vi tour på Engelska skolan.

 

 

Den ultimata bakisfrukosten är numera hotellfrukost. Hallonmarmelad på toast och frukter vid sidan.

 

 

Vi tog vårt pick och pack (och blommorna från gårdagen) och tog en runda på stan innan Elin skulle med tåget hem. Det är alltid lite jobbigt att säga hejdå, men nästa gång vi ses är det min studentvecka. 

 

 

Tulpaner från Elin, mamma och Alva (Claras söta lillasyster) 

 

 

Med mig från Karlstad fick jag blommorna som scenverkstan gav mig, en super fin korg från Åhlens...

 

 

... Och en kudde från HM home!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback