10 kvadratmeter
Allmänt  ❤ 2017-08-17

 
Idag vaknade jag i ett rum jag aldrig vaknat i. För igår så flyttade jag in i mitt rum i Norrköping. Tack och lov så hade jag mamma och Elin till hjälp, en stor anledning till varför mitt rum blev så bra är för att dom var här.  
I alla fall så tänkte jag ta er på en liten rundvisning i mitt rum. Det första en ser när en kommer in i mitt rum är fönsterna som täcker hela väggen. Jag älskar att jag har en liten dörr ut så jag lätt kan gå ut och sätta mig och ta lite luft. 
 
 
Om en vänder sig lite till höger så ser en min klädställning och bakom den ser en min karta över Afrika. Det jag älskar med min karta är att jag samtidigt kan se, på samma karta, vart Clara kommer vara och vart Johanna kommer vara.  
 
 
Om en går in i rummet och vänder på sig så ser en min säng. Det här är nog ändå min favorit del av mitt rum. Jag älskar mina sängkläder och alla mina kuddar. Och så är jag nöjd med min ljusslinga.  
 
 
Stora måstet!
 
 
Elin släppte jag av på tågstationen halv 6 och mamma åkte iväg runt 7 för då var äntligen allt klart! Känns himla konstigt att inte längre bo tillsammans med mamsen. Det gör lite ont i hjärtat att bara tänka på det, men jag får vara stark nu! Det är dags att försöka stå på egna ben, men jag tänker ändå ringa henne varje kväll. Vuxen är jag inte riktigt än! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback