Blåbär och hallonpaj
Allmänt  ❤ 2017-08-15

 
Vi har nog alla såna där vänner som en nästa aldrig ser, men när en väl gör det så kan en prata i timmar. Och igår var det dags för mig att träffa dom. 
 
 
"Dom" är såklart Moa och Jennifer!  
 
 
Vi tänkte fika nu när vi alla är lediga och innan vi alla flyttar åt olika håll. Så vi möttes upp i Åmål och åt fika på Josefinas. För mig blev det Blåbär och hallonpaj och smoothie 
 
 
Vi pratade i 3 timmar och massa typ vad som har hänt oss det senastevart vi ska nu och massa annat.  
 
 
Nu när jag sagt hejdå till mitt Säffle-gäng och mina musikal tjejer så känns det något bättre att jag flyttar imorgon. Men bara något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback