KARIN
Allmänt  ❤ 2017-08-02

 
Idag är ingen vanlig dag för idag är det Karins namnsdag (japp jag är en sån som tycker att namnsdagar är viktigt) HURRA HURRA HURRA!!!! Yes idag är det alltså Karins namnsdag, så nå ut till din Karin och gratulera på Karin-dagen (jag väntar). För att fira så åkte jag, mamma och Elin till Esters café. 
 
 
Och det kanske var så att jag och mamma hade bestämt sen länge att vi skulle åka till Esters just idag utan att tänka på att det var min namnsdag.  Och att Elin var hemma nu var bara en bonus. Men vi sa ändå att vi "firade".
 
 
Jag tog en rabarberpaj och fläderdricka, som mamsen betalade såklart. #UngOchBortskämd 
 
 
Elins perfekta reklambild för Esters café. HUR GOTT SER INTE DET UT?!?!? Hett tips till alla som letar efter en riktig pärla i underbara Värmland. Och glöm inte nu att gratulera en Karin... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback