Pärlan
Allmänt  ❤ 2017-08-13

 
Jag har nu jobbat mitt sista pass för sommarn på hemtjänsten. Och jag är så jädra nöjd att jag har gjort det för jag har lärt mig så mycket av det. Mycket om mig själv och om livet. Så pass mycket att jag tänkte göra en lista av det. Såååå här kommer det!
 
* Jag älskar att bli igenkänd. Att komma in hos någon och se att dom ler mot mig för dom vet vem jag är, det är en speciell känsla. 
 
* Jag är "så gran så". 
 
* Jag älskar att bli kallad "pärlan".
 
* Hur en gör den ultimata gröten.
 
* Att sätta på stödstrumpor (sommarens gympapass). Svettas bara jag tänker på det. 
 
* Att när jag blir äldra så ska jag börja skriva rim om det ena och det andra. Himla mysigt ju!!!
 
* Jag är väldigt lätt kränkt och stolt över att jag är ifrån Värmland. Så när någon säger att jag inte är det bli jag irriterad. Hänt så många gånger i sommar, ingen litar på mig när jag säger att jag är född i Säffle.
 
* Hur en tar hand om någon äldre som trillat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback