Söndagsnöje
Allmänt  ❤ 2017-08-09

 
Vad ska en göra en halvtaskig söndag när en inte jobbar? Ta hand om sin mjölkkanna såklart!
 
 
Japp... jag skrev presic "ta hand om sin mjölkkanna". Jag har en mjölkkanna som jag håller på att snygga till. Känner mig som någon i "Äntligen hemma". Nej, men pappa hittade två hela mjölkannor i en gamal bod och sparade dom. Och när jag såg dom paxade jag direkt en.
 
 
 Hade nämligen sätt folk plantera blommmor i mjölkkannor och tyckte det var så himla snyggt. Men jag tänker att en också kan ha det som ett paraplyställ.
 
 
Så i söndags så slippade jag den och la en grund färg. Så det jag har kvar nu är att måla den vit och när det torkat måla lite gröna detaljer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback