Jul i huset
Allmänt  ❤ 2017-12-03

 
Nu jävlar är det jul!!!! Det är som att nu när jag inte bor hemma hos mamma så inser jag att jag älskar julen. När det inte finns en mamma som sätter upp julgardiner så vill jag göra det istället. Mina Roomies har varit väldigt emot att jul pynta tidigt, jag ville börja jul pynta den 20:e November. Så vi bestämde att första advent är det dags att få fram allt. Men först var det dags för månadens brunch.
 
 
Direkt efter brunchen så stack jag och Anna iväg till Bauhaus för att inskaffa en gran. Det visar sig att Bauhaus har bra billiga granar. Liksom 149kr för en gran på 2 meter. 
 
 
20 minuters promenad satt perfekt efter brunchen. 
 
 
Passar perfekt i cirkustältet (vårt vardagsrum). Det luktar numera gran i hela huset. SÅÅÅ värt!!!
 
 
I köket har jag satt upp julgardiner från Erikshjälpen och en adventsljusstake också den från Erikshjälpen. Bra tips om du vill ha billiga bra julsaker. Advetnsljusstaken kostade bara 25kr. I halen har jag satt upp ljusslingor i form av granar.
Nu jävlar är huset fyllt av jul. Och jag lever! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback