Santa baby
Allmänt  ❤ 2017-12-11

 I år så vet jag redan i förväg vad jag ska få i julklapp. Min mamma och pappa har lagt ihop pengar så att jag och Elin ska kunna åka till London. Superbra julklapp, förväntar mig ju då inget annat. Jag har ändå gjort en liten önskelista, för det tycker jag är kul! SÅ här kommer den.
 
I och med min flytt så saknas det lite köksverktyg för mig. T.ex. Elvisp och stavmixer är något som jag drömmer efter!
När jag flyttar vidare nästa år så skulle det passa bra med lite eget porslin. 
 
 
Något som jag saknar nu och kommer behöva är en helkropps spegel. Nu hoppas jag att jag ser någorlunda normal ut när jag lämnar huset. 
 
 
Snygga kläder är alltid bra att ha. Jag tycker att min garderob just nu börjar bli lite tråkig.
 
 
Någon bra bok eller lite poesi skulle sitta bra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback