Elin har blivit gammal
Allmänt  ❤ 2017-02-08

 

För en vecka sen blev syrran ett år äldre, det var en ju tvungen att fira med en liten överraskning. I vintras hade jag, Clara och Johanna bokat biljetter till Book of mormon. När Elin fick reda på det blev hon så avundsjuk, för hon ville ju se på Book of mormon. Och vem ska göra det med henne nu? Såklart lyckas jag hitta biljetter till henne och Emelie, så dom kunde gå samma dag som oss. 

 

 

Men istället för att berätta det här på hennes födelsedag i torsdag, så berättade jag 5 timmar innan själva föreställningen. Födelsedagspresenten blev en succé! Hon hoppade runt av glädje, som om hon var 5 år igen. I kortet som hon fick stod det "Vilket musikalår, i höst Hamilton och nu Book of mormon". Och som jag redan har skrivit var musikal svinbra, och det tyckte Elin med!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback