Och priset går till...
Allmänt  ❤ 2017-02-28

 
Du svarar inte nej när din bästis festis frågar om du vill kolla på Oscarsgalan med henne. 
 
 
Så i söndags så åkte jag hem till Clara, jag fick följa med på yoga och efter det så tog vi bilen till Ica. En behöver provians om en ska stanna uppe hela natten. 
 
 
Tog tillfället i akt att ta en lite töntig bild på oss bland blommorna. 
 
 
Det blev för myket onyttigt. Och jag drack energidryck för första gången. Clara retade mig så för att jag verkligen trodde på att det var den som höll mig uppe. 
 
 
Med massa skräpmat i magen tog vi oss igenom hela oscarsgalan utan att somna. Eller ja, Clara somnade en gång i typ 1 minut... Men det räknas inte! Hur mycket vi egentligen tittade på galan är jag osäcker på, vi spenderade mest tiden att prata om allt mellan himmel och jord. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemlig

SÖTISAR JAG DÖR!!! ÄLSKAR ER

2017-03-06 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback