Tant på fest
Allmänt  ❤ 2017-02-03

 

Torsdag 2/2, det skulle bli den bästa dagen i våra liv! Eller ah... en bra dag iallafall. Jag, Clara, Johanna och Alvina skulle gå på studentfest på Nöjes. Och vi hade massa tid så vi åkte och handla, spelade quizspel och lagade mat. Hade det allmänt bra!

 

 

 

Det blev super god sötpotatis pommes och hamburgare.

 

 

Sen blev det lite bråttom att göra oss iordning och dra till Nöjes.

 

 

Vi hann ändå ta massa selfies och jag hann locka Claras hår.

 

 

 

Kuta till bussen, hinner precis! Vid nöjes är det ingen kö så vi bara glider in. "Tant är på fest" utbrister Clara, menade sig själv. Skulle visa sig att det stämmde in bättre på mig... 

 

 

Vi har inte ens varit där i 5 min när vi bestämmer att vi ska dansa. Foten viker sig, jag trillar och tar mig inte upp själv. Det gör galet ont ett tag sen börjar det bli hanterligt. 

 

 

Så kvällen fortsätter, vi sitter mest och dansar lite försiktigt. Sallie tar snygga bilder på mig och Johanna!

 

 

Någon gång vi halv 2 inser jag att foten har svullna riktigt ordentligt. Tur att mamma är vaken och kan ge lite bra råd. Vi bestämmer tillsammans att det är nog bäst om jag åker till Akuten, eftersom jag ska till Stockholm nästa dag. Clara blir med mig, och så sitter vi där på akuten nästan helt ensamma. Efter 40 minuter kan vi gå, dom röntagede foten i fall och såg inget fel. Foten har bara fått en ordenlig stukning, och det blev ju inte bättre av att jag ingorerade i typ 3 timmar. 

 

 

När vi äntligen hamnar i sängen hos Johanna så är alla för pigga, så då tar vi fram chips och dipp och sitter och pratar tills klockan är 4:a. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback