6 saker jag älskar i/med mitt rum
Allmänt  ❤ 2017-01-10

Det är egentligen konstigt att jag inte har gjort det här tidigare, det är ändå rummet jag spenderar mest tid i. Mitt rum berättar nog ganska mycket om vem jag är. Så här kommer det: 
 
 
#1- Min rosa fondväg + favvo tavla
 
 
 
När vi skulle renovera köket bestämde vi oss för att ta bort dörren mellan mitt rum och köket. Sen kom den stora frågan "vad för tapet ska jag ha på den väggen?". Jag velade fram och tillbaka och valde till slut en rosa tapet (som jag var super osäker på om den skulle bli bra). Nu är jag super nöjd och det är det jag älskar mest med hela mitt rum. Att världens bästa tavla hänger på väggen är ju en bonus.
 
 
#2- Walk in closet
 
 
 
 
Kan ju egentligen inte kalla det för en walk in closet, för du kan bara ta ett steg in snurra runt och sen gå ut. Men jag älskar den, jag älskar att stå där omringad av alla mina kläder. Jag har spenderat för mycket tid för att göra den här garderoben snygg och därför snor det 2:a platsen.
 
 
#3- Svart tavlan
 
 
Den här gjorde Elin till mig när hon kanske gick i 1:an av gymnasiet. På den skriver jag töntiga musikal quotes och har alla mina fotoatomat bilder.
 
 
#4- Lampan
 
 
En lycklig dag i höstas hittade jag den här skönheten på Erikshjälpen. Den var inte för dyr så den fick genast följa med hem och lyser nu upp mina dagar. 
 
 
#5- Fåtöljen
 
 
 
Samma dag hittade jag den här fåtöljen, den var inte lika billig som lampan, men jag kunde inte ställa ifrån mig den. Så nu har jag den som min "stol som en har alla kläder på". Såklart kan en också sitta på den, och när jag gör det känner jag mig som en drottning.
 
 
#6- sminkbordet
 
 
 
Sist, men absolut inte minst, är mitt sminkbord. Och det bästa med mitt sminkbord är ju då min (smink)väska. Osäckert om det faktiskt är en sminkväska men den är iallafall perfekt för det. Även den är köpt på Erikshjälpen (bästa stället på jorden?). 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback