Julklappar
Allmänt  ❤ 2017-01-04

I och med att vi skulle åka till Teneriffa över jul så sa vi att vi inte skulle köpa för många julklappar. Det blev ändå en hel ikea kasse med julklappar som åkte med till Stockholm. Mamma och Elin är alltid bäst på att köpa exakt vad en behöver, trots att en själv inte visste att en behövde det. Så jag tänkte vissa vad jag fick.
 
Urbanista hörlurar, eftersom jag tappade bort mina andra. TACK MAMMA!!!
 
 
 
 
En mysdräkt som lite får mig att se ut som en viss mamma från "Mean girls". 
 
 
 
Bästa morgonrocken någonsin! Har haft på mig den konstant sen vi kom hem till Säffle. 
 
 
 
I samma paket låg dom här byxorna som jag absolut älskar!
 
 
 
"The Teneriffa kit" som Elin hade satt ihop.
 
 
 
 
 
 
Den obligatoriska Lush julklappen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback