På posten
Allmänt  ❤ 2017-01-18

 
 
 
 
Jag gick ju loss på mellandagsrean, har nästa aldrig förr köpt något på mellandagsrean. I Måndags fick jag meddelandet att shortsen som jag köpt från Top Shop fanns på Ica. Så efter skolan innan jag gick hem vandrade jag iväg till Ica. Måste sett lite konstig ut när jag gick runt i pälsjacka, tränningstights (kom direkt från dans) och höll i en liten Top shop påse.
Tänkte att min dag kunde ju inte bli bättre, och då ligger det ett vykort på min säng. Det är Clara som har tagit en selfie i Indien och skickat iväg till Sverige. Blev så himla glad av det och samtidigt ännu mer Clara-sjuk (hon har varit bort i en månad). Tack och lov så kommer hon hem imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback