Skit Söndag
Allmänt  ❤ 2017-01-16

 
 (Ont anande Karin)
 
Allting pekade på att Söndagen skulle bli en superbra dag. Jag skulle åka till Karlstad för att se genrepet av ett projekt Dramaverket ska köra. Och jag skulle få låna mammas bil så att jag slapp åka buss och vänta i karlstad i en evighet. Jag kommer till karlstad och ska parkera, det är 20 minuter kvar tills genrepet ska börja men jag måste in på Lagerhaus först och köpa en ram. Jag ser att jag parkerat lite tokigt, att jag till och med står lite utanför strecket, men har så brottom iväg. Jag hittar den perfekta ramen, lite dyr men det får gå, och hinner i tid till Genrepet. Föreställningen är grymt bra och nu känns det som om den här söndagen kommer bli oförglömlig. Och det blev den, men inte possitivt. För när jag och grymma Johanna, som är med i föreställningen, kommer till bilen så upptäcker Johanna någon på bilen.
Jag har fått min första p-bott
Pågrund av att mitt bakhjul stod lite utanför strecket så fick jag en p-bott. Känns ju jädra dumt när jag hade kunnat parkerat om bilen, men det var ju så få bilar så det störde säkert ingen tänkte jag. 
Jag lämnar av Johanna och åker hem, irriterad på mig själv. För att rädda dagen så börjar jag rita när jag kommer hem. Det var nämligen syftet med ramen. Slutprodukten blir inte så jättebra, men jag vill se hur den skulle se ut i ramen. Då lyckas jag ha i sönder glaset. Sen gav jag upp och gick och la mig klockan 8. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

DRAMAQUEEN

Svar: Bara lite!
Karin Hultebring Wärmlund

2017-01-21 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback