Stjärnfylld natt
Allmänt  ❤ 2017-01-13

 
 
Det hade hunnit bli tisdag när jag tog upp mitt manus. Under lovet hade jag rubbat mitt sömnmönster då jag spenderade hela dagen i sängen och titta på serier. Så när jag väll skulle sova var jag vaken till 03:00. Dagen innan skolan börja tänkte jag att jag skulle ändra på det, gick och la mig 22:00 och täkte att jag skulle somna 00:00. Det blev ju inte så, istället låg jag vaken med massa tankar som flög omkring. Tankar om skoluppgifter, tankar om livet och tankar om Star people. (Star people eller stjärnmänniskor är en ganska ny företeelse. De sägs finnas här för att hjälpa Jorden och Jordens människor att hitta rätt igen) Och så är det namnet på pjäsen som min klass ska sätta upp som slutproduktion. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback