#ALVA11ÅR
Allmänt  ❤ 2017-07-18

 
Clara var hemma i värmland nu i helgen så jag åkte till Karlstad i lördags för att umgås med snyggingen på bilden. Mat och mojitos i solen, en perfekt lördag! Super mysigt att umgås med Clara och delar av familjen Persson. Så sov jag över för nästa dag skulle vi fira en väldigt speciell tjej.
 
 
Alva, för hon fyllde 11 år!!!!!
 
 
Hela släkten var där, och vi firade tydligen Clara också (för hon är i stockholm och jobbar på sin födelsedag). Men det viste inte jag, så hon fick klara sig utan någon present just då. Alva däremot...
 
 
Hon fick en sån där "rolig" present från mig. Jag skriver rolig med citatstecken för att Alva och Claras mamma inte var lika road. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback