Charlotte Löwensköld
Allmänt  ❤ 2017-07-08

Solen skinner och det ska bli en bra dag! Hur vet jag det? För jag ska på Västanå. En sommar tradition för mig och mamma!
Vid 12-tiden åkte vi mot Sunne för att shoppa lite och sen äta lunch. Vi åt lunch på ett ställe som heter Saffran och vitlök, och dom hade lasagne med quorn i som var sååå god!
 
 
När vi kändes oss klara i Sunne åkte vi ut till Rottneros park för att vandra runt lite där! Jag har inte varit där på väldigt länge, så det var himla mycket nostalgi för mig att gå runt i parken.
 
 
Mitt fina sällskap!!!
 
 
Även fast jag har sett klädmuseet på Berättarladan fler gånger så älskar jag fortfarande att gå runt där. Alla kläder är så vakert gjorda.
 
 
 
Jag bara måste säga, alla borde få se Charlotte Löwensköld! Den var galet bra, jag satt på helspänd flera gånger och verkligen levde mig in i föreställningen. Alla på scenen var så himla bra, så en blev så sugen på att gå upp och vara en del av föreställningen! SÅ BRA DAG!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback