Grease och Mojitos
Allmänt  ❤ 2017-07-31

 

 I fredags så var jag och Elin på Beyond Retro och shoppade, jag köpte nya byxor som skulle passa till min going out outfit. Sen fick vi gå tillbaka hem till Elin så att jag skulle hinna göra mig snygg. För jag var nämligen medbjuden på resturang för att fira Johannas pappas födelsedag (jag vet jag kraschar mina vänners familjers födelsedagar för mycket).

 

 
För att fira födelsedagen skulle vi äta på Kohpangan, en thairesturang som en kan gå vilsen i.

 

 

 Precis innan vi gick in så sa Johanna till mig att jag inte fick ta en Mojito, att jag var tvungen att testa något nytt. Den planen fall ju i bitar när vi såg vad "kävllens drink" var. 

 

 
Då fick tillochmed Johanna beställa en mojitos. För mig blev det vattenmelonmojito och Johanna tog banan mojito. När vi var klara på resturangen åkte vi tillbacka till Elin där vi mötte upp Clara och Miranda för att förfesta lite innan vi åkte till klubben colosseum. 
 

 
Roligt med Colosseum är att de har tre dansgolv (fast vi hittade bara två), dom har så en kan spela beer pong och har ett rum med bara tv-spel. Johanna dansar loss på dansgolvet där dom spelar schlagerlåtar. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback